Ponedeljak 23. 12. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
59
Nedelja 12.10.2014.
18:10
Beta #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Potpredsednica Demokratske stranke Srbije (DSS) Sanda Rašković-Ivić izabrana je na Skupštini te stranke za novog lidera DSS.
Nedelja 12.10.2014.18:43
Значи дефинитивно је истина да ће да се формирају тзв. 2 блока опозиције - један који ће да води ДСС са СРС и "остали".... Што би рекли - све се променило да се ништа променило не би... Једино ми је "изненађење" - Славиша Ристић ? Некако сам мислио да је он противник СНС-а ?
Nedelja 12.10.2014.18:51
Dragaš je genije, ima znanje i stručnost.ali koliko je iskren i nepotkupljiv, to se ne zna.nekada slušasmo na radiju ekstra eksperta iz opozicije i verova smo.ovaj kad dođe, mislismo,biće napredka.bio je to....mlađan dinkić
Nedelja 12.10.2014.18:54
У праву си - за њега се не зна... Иако је много пута поновио да га политика не интересује - већ да му је циљ да створи нормалну економску климу ? Као што рече - за њега се НЕ ЗНА... ал' се зато за све (осим Двери) - ЗНА? и то - врло добро и врло јасно ?!
Nedelja 12.10.2014.19:08
Rekao si da se sloboda stiče na ulici.ljudi se ono veče okupiše, a dveri ih brže bolje otpratiše kući.nema izgleda nikog ko bi oslobodio okupiranu Srbiju.a tek sledi, gubitak teritorije(Raška i Vojvodina)to je potpisano i prihvaćeno.pašaluk je naša surova realnost.nažalost.
Nedelja 12.10.2014.19:56
рекох ти ономад - 5.000 људи против 10,000 жандара ? Битка унапред одлучена... Потврђује се да "Двери" нису препознате као фактор који може да "повуче" ногу ? Ето - ја гласах за њих - и критикујем ДСС а колега испод честита и нада се уједињењу ? Иако је јасно речено да ДСС - десница не занима ??? јебига сад - како бити паметан ?
Nedelja 12.10.2014.21:12
DSS je partija desnog centra, kako oni vole da kazu za sebe. Ima u tome istine. Njihova ideologija je - nacionalizam, patriotizam, republikanizam, tradicionalizam, ali u sprezi sa izvornom demokratijom, kapitalizmom "s ljudskim licem" (protiv neoliberalizma) i antititoizmom (kao ideoloskim neprijateljem).. Njihov otklon od desnice je preciziran u recima - radikalne ili ekstremne desnice. Evo jednog primera: oni su ostro protiv gej prajda, ali veoma kritikuju fizicko nasilje na ulicama koje zagreva haos u zemlji do usijanja...
Nedelja 12.10.2014.21:21
Krupne reči za običnog radnika tj. čoveka koji prestaje da "prati" izlaganje posle "republikanizam".... ? Izvorna demokratija ? Šta to znači ? Da tri slepa mogu da nadglasaju jednog koji normalno vidi ? Jebiga.... Kapitalizam sa ljudskim licem čiji predstavnici su recimo nenad popović ili predrag bubalo ? Antititoizam čiji predstavnik je aleksandar nikitović ? Tradicionalizam čiji predstavnik je dragan jočić ? u bre....
Nedelja 12.10.2014.21:48
p.s. Posto je pojam "demokratija" danas ne samo izlizan, vec i kompromitovan, naveo sam "izvorna" kakva je u politickoj teoriji. Postojala je delom u antici (neposredna), burzoaskim revolucijama 18.veka i, verovali ili ne, u najranijom fazi boljsevicke revolucije pre Lenjinove smrti. Ja, naravno, nisam raspravljao o njenoj vrednosti, celishodnosti i primenjivosti, nego kao element ideologije. Inace, tvoje gledanje oko glasanja je vulgarno, jer posmatra samo devijantni deo citavog procesa. Sustina demokratije je u KONTROLI VLASTI od strane naroda, sto ne mora biti samo parola.
Nedelja 12.10.2014.22:13
Nije moje gledanje vulgarno nego je svrsishodno... Nije se kroz celokupnu istoriju ljudskog roda NIKAD desilo da se jedan sistem (društveno uređenje) kada se nađe na izdisaju - čudesno oživi ? Možda - ali samo kao zombi varijanta ? Demokratija kao deo (etapa) razvoja ljudskog društva /pre svega građanske dimenzije/ se u jednom trenutku rodila, živela i sada je polako na izdisaju... Razumeš ? Kao i svi "sistemi" pre ? I sad očekivati da se demokratija nekim "čudom" vrati na svoj izvorni oblik - ravno je očekivanju da ćemo i ti i ja sutra biti mlađi nego danas ?
Nedelja 12.10.2014.22:21
Samo da podsetim - nikada nisam glasao za DSS. Mislim da, boze zdravlja, necu ni glasati. Ovakav moj stav ne iskljucuje da u ovom teskom vremenu srpske borbe za opstanak, DSS moze da bude deo nacionalne i patriotske Srbije.
Nedelja 12.10.2014.19:39
Zasto tako uporno smatras da je DSS saveznik nazadnjacima? Tacno je da su na lokalu napravili koalicije, ali to rade svi, jer se na lokalu odlucuje o komunalnim i slicnim pitanjima na nivou opstine. U skupstini, gde se pisu zakoni i utvrdjuje drzavna politika, poslanici DSS su dosledno bili opozicija nazadnjacima. Tacno je i to da je Kostunica na predsednickim izborima u drugom krugu dao podrsku Nikolicu. To je legitimni izbor izmedju dve opcije. DSS je ovu podrsku uslovio konsenzusom u slucaju necije namere da se menja Kostunicin ustav. Na zalost, dogodilo se da DSS nije presao cenzus. Ja nisam nikada glasao za DSS. Ipak, smatram ih rodoljubima, sto nazadnjaci svakako nisu!
Nedelja 12.10.2014.19:56
Зато што политичку сцену не посматрам идеолошки него - функционално ? Бар тебе не морам да подсећам на време власти ДСС-а и шта се све дешавало под плаштом патриотизма ? Они су (ко жели то да види) само карика ланца којим су срби оковани и умирени... Друга ствар која их страховито открива - то су изјаве да их не интересује "екстремна десница" ? А та "екстремна десница" данас гледа у Русију као у Бога ? Па сад - знам да си паметан и да ти ПРЕВОД не треба ? Или што би рекли - "Ко има уши - нека чује!" У принципу- и сам си дао одговоре на постављено питање ?
Nedelja 12.10.2014.20:00
Иначе - заборавио си да је "локал" на коме се највише и најопуштениј сарађује - београд ? А ко влада београдом - влада и србијом... да се не лажемо.... Као што рекох - тројанац...
Nedelja 12.10.2014.20:11
Po meni je Kosta Čavoški verni patriota.njega na čelo opozicije.veliki rodoljub, kao nekada moj omiljeni političar Nikola Milošević iz laburističke stranke
Nedelja 12.10.2014.20:46
Pa, dobro, pokazi mi ko nije pravio probleme. Ja se samo bojim da se ne pretera u progonu DSS, jer se gubi realna osnova za spajanje svih antiEU i antiNATO opcija. A oni to svakako jesu, po meni. Njihova lutanja kostala su ih gubitka izbora, vlasti, a i rizika da im se stranka rasturi. Njihova slugeranjska politika bila je deo dosovske ideologije, ali su se prenuli i preokrenuli curak, te ih u ponecemu svakako danas mozemo i podrzati.
Nedelja 12.10.2014.20:54
Iako Kostunicinu politiku karakterise nekoliko kljucnih promasaja (pre svega u vezi sa nekoliko izbornih gluposti), treba ovde potsetiti i na druge cinjenice u vezi sa 2 Kostunicine vlade: - prvi suficit u budzetu Srbije posle jugoslovenskih vremena - to je omogucilo i kupovinu Telekoma Republike Srpske - nedvosmisleno je odbacen tzv.Ahtisarijev plan i EULEX - raskrinkavanje tzv.Statuta u Vojvodini i sprecavanje njenog daljeg secesionizma - potpisivanje ugovora za izgradnju Juznog toka - donosenje takvog Ustava koji je sada 'kost u grlu' izdajnicima (bar ih cini kriminalcima, ako nista drugo) I DSS insistira na saradnji sa Rusijom, ne samo na recima... itd. Dakle, ne treba ih odbaciti.
Nedelja 12.10.2014.21:11
"Realna osnova za spajanje svih antiEU opcija" ?? 'oćemo nešto stvarno REALNO ?? Koliko je opozicija procentualno U ZBIRU dobila na poslednjim izborima ?? 10%-15%? Znači da narod NA IZBORIMA nije prepoznao "antiEU opciju"???? i TI I DALJE VERUJEŠ DA se problem rešava NA IZBORIMA ??? p.s. PONAVLjAM pitanje - kako to misliš da se okupe ANTIEU opcije kad se sa predvodnikom BAŠ TE OPCIJE (i to najtvrđim predvodnikom) SARAĐUJE U BEOGRADU ??????
Nedelja 12.10.2014.22:01
Bilo da se problem RESAVA na izborima, bilo na ulici, bilo na.. u svim slucajevima potreban je dovoljan broj istomisljenika ili slicnomisljenika koji se moraju udruzivati. Na kraju krajeva, mozda ce to u datom istorijskom trenutku biti - goli narod sa usranim motkama u rukama! Ovo za najtvrdjeg predvodnika bas te opcije - nisam siguran na koga tacno mislis. Ovo "najtvrdji" mi je nejasno... Moras imati u vidu da svaka politicka stranka svoj rezon postojanja ima samo ako ucestvuje u vlasti ili politickom zivotu. To je i mesto gde postoje sanse da, srazmerno svojoj snazi, predlaze i mozda sprovodi svoj program. Makar i kao manjina. U drzavnim pitanjima ona zadrzava svoj opozicioni status.
Nedelja 12.10.2014.22:20
Očigledno me ne razumeš - suština priče je da se KROZ institucije SISTEMA isti NE MOŽE MENjATI !!! 'oćeš primer ? - šiptari sa KiM ? Jesu imali "paralelnu" državu sa vrtićima, školama, čak i fakultetima ? I to sve u isto vreme kad smo mi bili "država" I kad je SISTEM funkcionisao ? I šta bi ? KAd je došlo vreme da se SISTEM napadne - njihov paralelni svet je samo preuzeo poluge i rešio stvar.. Ratom, krvlju, prljavim sredstvima i čim sve ne ? Iz našeg ugla - pogano i užasno. Iz njihovog - delotvorno i funkcionalno... Što se tiče "predvodnika" - sns, ko drugi ? Pa s' kim je dss u koaliciji u beogradu ? Obesmislili su razlog postojanja i čede jovanovića i nenada čanka i ds-a ?
Nedelja 12.10.2014.22:30
Ovaj tvoj zadnji komentar me podsetio na reci naseg velikog pravnika i istoricara Slobodana Jovanovica, inace dike i ponosa nasih nacionalista i rodoljuba, pogotovo antikomunista. Vrlo je povezano sa tvojim zapazanjima. Dakle, da vidimo sta pise jedan od najvecih srpskih pravnika, istoricara Slobodan Jovanovic, predsednik jugoslovenske izbeglicke vlade u Londonu:
Nedelja 12.10.2014.22:36
"Pitanje o postanku drzave nije pravno pitanje vec fakticko. O nacinu kako drzave postaju, nisu propisana nikakva pravila, niti je ustanovljena neka vlast koja ce paziti da se drzave stvaraju po tim pravilima... Za postojanje drzave trazi se samo jedno, a to je 'svrsen cin'. Glavno je da drzava fakticki postoji, a kakvim se putem doslo do toga rezultata, SASVIM JE SPOREDNO. CIM JEDNA ZAJEDNICA PRITISNE JEDAN DEO ZEMLJISTA KAO SVOJ, CIM ORGANIZUJE SVOJU VLAST NA NJEMU, ONA POSTAJE DRZAVOM." (S.Jovanovic, "O drzavi", str. 30,31.) Interesantno, zar ne? Ne znam da li ovo i u savremenom svetu vazi, ali deo toga se primenjuje...
Nedelja 12.10.2014.22:44
Eto vidiš... nisam čitao Slobodana Jovanovića, a razmišljam kao da jesam... Valjda je to tako sa logičnim stvarima - da običan mozak može da nasluti misli genija ? Jebem li ga... Odoh spavat.... sutra rano ustajem.... Tebi hvala na konkretnoj diskusiji.... !
Nedelja 12.10.2014.19:05
Честитам Сандри и желим јој пуно успеха,надам се уједињењу патриотске опозиције и рушењу ове болесне владе.
Nedelja 12.10.2014.19:22
Takodje. Delim tvoje nade, rodoljube i nadam se povezivanju svih politickih opcija koje su protiv EU i NATO. UJEDINJENJE (opozicije) ILI SMRT (Srbije) !!!
Nedelja 12.10.2014.20:37
Уколико се не уозбиље и не групишу патриотске снаге,плашим се да после следећих избора те исте патриотске странке и покрети више неће ни постојати.
Nedelja 12.10.2014.21:00
То су ови Алигрудићеви :-) Сандра је озбиљна особа и искрен родољуб. Сетимо се и да је "скинута" са листе због подршке патриотском блоку који су ДВЕРИ предложиле. Све у свему МНОГО је боље што је Сандра победила него онај препотентни Милош.
Nedelja 12.10.2014.21:15
tad je "skinuta sa liste" a sad je postala predsednik stranke ? I to ti nije ni malo indikativno ?? HEHEHEHEHHE Avaj - evo dolazi vreme kada ćemo se toga samo - sećati... Živi bili.... p.s.Možda ti nije indikativna ni najava da Sanda NEĆE sa "ekstremnom desnicom" ?
Nedelja 12.10.2014.21:42
Погледај "магазин око" на РТС_у од пре неки дан и видећеш шта каже Сандра у вези са тим. https://www.youtube.com/watch?v=ctaP1th2JDk
Nedelja 12.10.2014.22:23
hoću, pogledaću.... a jel' mogu tebe, ovako na "neviđeno" da pitam nešto - baš vezano za "rts" i recimo baš "oko" ?? Kad si tamo zadnji put video Boška, Vladana, Dejana ili nekoga drugog iz "Dveri" ?
Nedelja 12.10.2014.22:50
mislio sam - pre ove emisije ? nego sam zbrzao... Jednom... i to zato što je zakon tako naložio ? A koliko puta se pričalo o "dss"-u ? Elem - jesmo mi to zaboravili KO gospodari medijskim nebom srbije - tj. KO vedri i oblači istim ? I sad u tom medijskom mraku - ide priča o "dss"-u kao opciji koja će ujediniti neprijatelja ONOG koji vedri i oblači medijskim nebom ? jebatiga, ako ne vidiš u čemu je "kvaka".... p.s. izvinjavam se ako ti /vi/ ne mislite da je u srbiji na snazi APSOLUTNA cenzura...
Utorak 14.10.2014.18:58
Izgleda da nisi bas bistar. Mozda ti je tesko da zakljucis o kome se radi jer je covek pogresio jedno slovo ali nisi ti kriv sto si malo da kazem spor.
Nedelja 12.10.2014.22:36
eto - pogledah... lepa priča... i odličan zaključak novinara... "komplikovana jednačina u beogradu gde je dss deo vlasti zajedno sa naprednjacima. JAK OPOZICIONI BLOK TEŠKO SE MOŽE PRAVITI AKO SE ISTOVREMENO SEDI SA naprednjacima U PRESTONICI" ?? amin....
Nedelja 12.10.2014.22:42
)))))))) hahahaha... ovaj ti dao tvoje argumente... hehehehe! Napravice se jak opozicioni blok nazadnjacima, tanasko, ne brigaj. Morace! Ili nas nece biti!
Nedelja 12.10.2014.22:49
Слажем се брате са тобом,али можда се ми нисмо добро разумели.Ја не браним ДСС,само сам исказао симпатије,јер је на челу једне,може се рећи патриотске партије,коначно дошла једна нормална особа.Победивши једног незаинтересованог,уображеног и неспособног противника,сличног свом страначком оцу Воји.
Nedelja 12.10.2014.22:54
ne znam zašto i ti i "armadillo" mislite da ja mislim da vi branite DSS ? Možemo da polemišemo sa istih pozicija ali sa različitim stavovima, zar ne ? Pa nismo ljigavi naprednjački botovi, majku mu ? Jedino što sam ja umoran, pa vas još jednom - pozdravljam rečenicom jednog vrlo inteligentnog komentatora - nadam se da mi neće zameriti na "krađi" - "Slava srpskom narodu, kojeg više nema..." !
Nedelja 12.10.2014.19:14
Srbiji je potrebna prava patriotska stranka koju ce voditi mudri i prevejani ljudi sa mudima !!! Po meni je jedina prava Srpska patriotska stranka bila Stranka Srpskog Jedinstva, ali samo dok ju je Arkan vodio (sigurno jedan od najvecih srpskih patriota u istoriji, bez obzira na zle price o njemu, a to sam cuo gotovo od svih ljudi, na posredan ili neposredan nacin, koji su ratovali sa njim za Srbiju)!
Nedelja 12.10.2014.19:21
Znam čoveka koji je izgubio nogu na ratištu.dok je Ari bio živ, redovno mu je uplaćivana renta, i pomagano mu je za druge stvari.a čuo sam i da su ostali bili finasijski zbrinuti platom.
Nedelja 12.10.2014.19:29
Arkan je, nesporno, bio srpski rodoljub. To mu je, iako njegov politicki protivnik, priznao i najveci zivi srpski rodoljub - Vojislav Seselj.
Nedelja 12.10.2014.19:29
Arkan je bio ratnik i srpski tradicionalista. U politici se nije snalazio (lepo je neko iznad napisao da je politika najveca kurva). On je na izborima pravio jednu presudnu gresku. Trazio je glasove samo onih koji su pravoslavne vere i monarhistickog opredeljenja. Tako se na izborima ne radi, vec se pozivaju svi simpatizeri kako bi se obezbedio sto veci broj poslanika za sturasnje donosenje drzavnih odluka u skupstini. Slicnu gresku u novije doba cine Dveri. To je jedino i presudno sto im zameram.
Nedelja 12.10.2014.19:47
možda je bio patriota, ali je bio i kriminalac i mafijaš. poznato je i da je tražio pare za oslobađanje pojedinih srpskih mesta u bih...u svakom slučaju imao je najbolju i najdisciplinovaniju vojnu jedinicu.
Nedelja 12.10.2014.20:02
Ima jedna odlicna replika iz Skorsezeovog filma ''Good Fellas'', kada hapse dona mafijaske porodice.......kada neko uniformisano lice dobaci: Sta njega hapsite idite na Vol strit i uhapsite prave lopove !!!
Nedelja 12.10.2014.21:03
Price u vezi sa njegovom kriminalnom prosloscu su istinite. S druge strane, poznato je da je radio i za DB, dakle za drzavu... to je cest slucaj kada su likovi takvog profila bili po inostranstvu. I druge drzave koriste svoje kriminalce za razne poslove (aj' sad da ne pominjem koje poslove). Medjutim, sta je sustinski znacaj ovakvih likova? Njihovo rodoljublje. Sto se kaze "biti i na strasnom mestu postojati", pa neka je i za pare, ali je = za narod! Znas kako, ratni heroji retko kada su bivsi baletani ili istoricari umetnosti, filozofi... To su, istorija pokazuje, po pravilu ili bivsi krimosi ili muskarci najtvrdjeg kova iskaljenog kroz tezak zivot...
Nedelja 12.10.2014.21:38
Kostunica je izgubio svaki kredibilitet u narodu predajom srpskih generala Hagu od kada je poceo sunovrat te partije . Na kraju se odrekao najboljih ljudi koji su mu govorili da takvo vodjenje ne vodi nicemu i da ce nestati sa politicke Scene Srbije . Koliko su bili u pravo pokazuje i cinjenica da je odbio koaliciju sa DVERI--ma gdje bi imali oko 9% glasackog tjela i bili vrlo brojno zastupljeni u Parlamentu , posle Toga im vise nema spasa ...da ne pricamo o strasnim zloupotrebama na Kosmetu za vreme ministrovanja Samardzica a kostunjavi (kako se prica ) voli deckice ....ozenio se samo zbog stranke ...SVE JE LAZ !!!!??

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)